31 Ağustos 2016 Çarşamba

Etirazlar Etirazlar Etirazlar ....



Hər bir şeyə " hə " deməyə məcbur deyilik.Bəyənmədiyimiz, sevmədiyimiz, istəmədiyimiz şeylərə " yox " cavabı veririk. Bu məsələ satıcılar üçün çox böyük məna kəsb edir. Çünki onların məqsədi " yox " cavabını " hə " cavabına çevirməkdir.Müştərilər ehtiyacını ödəmək üçün ehtiyacını ödəyəcək bir məhsul axtarır və alır. Müştərinin seçimi çoxdur. Amma satıcının müştəri seçmək kimi bir şansı yoxdur.Satıcı əlindən gələn hər şeyi ortaya qoymalı və satışı reallaşdırmalıdır.Satıcılar tez-tez etirazlarla qaşılaşır.Satıcının əsas işi bu etirazları aradan qaldırmaqdır.
  Müştəri nəyə etiraz edə bilər ?

 - Qiymətə.
 - Keyfiyyətə.
 - Xidmətə.
 - Satıcının davranışına.
 - Məhsulun rənginə, ölçüsünə və s.

 Daha çox şey saymaq olardı.Amma daha çox etiraz yaranan məsələləri qeyd etdim.Bəs satıcı nə etməlidir?

 - Satıcı satış pisixologiyasını bilirsə böyük ehtimal etirazı aradan qaldıra biləcək.

Məhsula etiraz edən müştərilər 2 yerə bölünür :

 - Ehtiyacını ödəmədiyi üçün etiraz edənlər.
 - Mağazanı dərhal tərk edib getmək istədiyi üçün yalançı etiraz edənlər.

  Müştərilərin bir hissəsi həqiqətən məhsul onun ehtiyacını qarşılamadığı üçün etiraz edə bilər.Satıcı əgər bu müştəriləri inandıra bilsə məhsulu sata bilər. Mağazanı tərk etmək üçün yalançı etiraz edənlərə isə nə qədər yaxşı xidmət göstərsəniz də onlar məhsulu almayacaq.Bu o demək deyil ki belə bir şey hiss etdiyinizdə müştəriyə qarşı davranışınızı dəyişməlisiniz.
  Müştəri məhsula etiraz etdiyində " niyə ? " başlığı ilə sual vermək  düzgün deyil. Bu tipli suallar müştəridə özünümüdafiə hissini oyadır.Müştəri hər zaman özünün haqlı olduğunu bilir. Satıcı özünü haqlı çıxarmağa başladığı an müştərini itirmiş sayılır.Məsələn : Müştəri sizdən soyuducu almaq istəyir və bir soyuducuya baxır lakin bəyənmir. Siz müştəriyə Niyə bəyənmədiniz ? yerinə " Rəngini yoxsa ölçüsünü bəyənmədiniz ? " sualı versəniz daha uyğun olar həm də meştərinin ehtiyacını dəqiqləşdirə bilərsiniz.Müştəri məhsulu bəyənmirsə siz öz malınızı tərifləməyin müştəri bundan qıcıqlanar.Rəqiblərinizin məhsulunu əsla pisləməyin. Ola bilər ki müştəri həmin firmadan məhsul əldə edib və məmnun qalıb. Belə bir şey sizi müştərinin gözündə aşağı sala bilər. Mən fikir vermişəm bəzi şirkətlər SMM düzgün istifadə etmir. Müştəri rəy yazır həmin rərəyə 2-3 gün sonra cavab yazılır.Gec yazılan cavab nə qədər dəqiiq olsa da müştəri sizin məhsulu almır.Bəzən də müştəri rəy yazır ki " Sizin qiymət çox bahadı daha ucuzları var "  şirkət isə cavab olaraq yazır ki " Gedin onda ordan alın "  bununlada müştəri etiraz etməyə başlayır və sizdən məhsul almır.Bu cavab yerinə məhsulun niyə baha olduğunu və məhsulun keyfiyyəti haqqında açıqlama vermək daha doğrudur.

 Bu yazım da bura qədər. Etirazlar haqqında qısa da olsa yazdım. Amma bu haqda daha çox danışmaq olar. Çalışın etirazların öhdəsindən gəlin. Yoxsa etirazlar sizin öhdənizdən gələ bilər :)

P.S Oxuduğunuz üçün təşəkkürlər !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder